Endüstri 4.0 olarak da ifade edilen bugünün dünyasında, dijital teknolojileri toplumsal ve iktisadi hayatın hemen hemen her noktasında görmekteyiz. Tedarikten üretime, insan kaynaklarından lojistiğe kadar pek çok işletme sürecinde olduğu gibi özellikle pazarlama, satış, dağıtım, tutundurma, halkla ilişkiler, marka ve itibar yönetimi, imaj gibi işletmenin müşteriye bakan yönleri yaşanan dijital dönüşümden en çok etkilenen süreçlerin başında gelmektedir. Bu süreçlerin akademik olarak değerlendirilmesi ise hem işletmeler hem de iktisadi yaşamın önemli figürlerinden biri olan aile işletmeleri için oldukça önemlidir. Bu nedenle alanında birbirinden değerli akademisyenler bir araya gelerek dijital dönüşümün pazarlama süreçlerine olan etkilerini aile işletmeleri özelinde değerlendirdikleri bu eseri siz değerli okuyucuların beğenisine ve istifadesine sunmuşlardır. İyi okumalar...
Baskı Sayısı | 1. Baskı |
Baskı Yılı | Mayıs, 2021 |
Boyut | 16x23,5 |
Sayfa Sayısı | 290 |
Yazar | A. Mohammed Abubakar
,
Aylin Atasoy
,
Benan Gök
,
Bülent Çizmeci
,
Cem Karayalçın
,
Deniz Zeren
,
Ebru Genç
,
Gülay Güler
,
Niyazi Gümüş
,
Osman Eminler
,
Özlem Şenlik
,
Remzi Reha Durucasu
,
Saadet Sağtaş
,
Selin Ögel Aydın
,
Süreyya Karsu |