HER AYIN İLK GÜNÜ ÜCRETSİZ KARGO! 750 TL VE ÜZERİ KARGO BEDAVA HER AYIN İLK GÜNÜ ÜCRETSİZ KARGO! 750 TL VE ÜZERİ KARGO BEDAVA HER AYIN İLK GÜNÜ ÜCRETSİZ KARGO! 750 TL VE ÜZERİ KARGO BEDAVA HER AYIN İLK GÜNÜ ÜCRETSİZ KARGO! 750 TL VE ÜZERİ KARGO BEDAVA

Çağrı Merkezinde Bilinmesi Gerekenler

Hızlı Gönderi
Güvenli Alışveriş
İade ve Değişim
Bu kitap, çağrı merkezi dünyasına dair derinlemesine bir bakış sunuyor. Çağrı merkezi yönetimi, performans analizi ve iş gücü planlaması gibi konuları ele alarak, sektörde çalışanlar ve yöneticiler için rehber niteliği taşıyor. Kitap, her seviyeden okuyucuya hitap ederken, özellikle çağrı merkezi yönetici adayları, çağrı merkezi yöneticileri, gözetmenler, ekip liderleri ve öğrenciler için hazırlanmış kapsamlı içeriğiyle dikkat çekiyor. Kitap İçeriği: 1. Bölüm: Çağrı merkezi dünyasının genel bilgileri, tarihi ve Türkiye’deki istatistikler 2. Bölüm: Matematiksel yaklaşımlar ve Erlang formülü ile iş gücü planlaması 3. Bölüm: Anahtar performans göstergelerinin seçimi ve ölçümü 4. Bölüm: En sık kullanılan göstergeler (ACS, CRS, FCR, vb.) 5. Bölüm: Gizli göstergeler ve çalışan motivasyonu 6. Bölüm: Çağrı sayısı tahminleme ve yapay zeka uygulamaları 7. Bölüm: İş gücü planlaması ve optimizasyon teknikleri 8. Bölüm: Etkili raporlama ve dashboard tasarımı 9. Bölüm: Bütçe ve maliyet yönetimi 10. Bölüm: Teori ve pratiği birleştiren örnekler ve vaka çalışmaları 11. Bölüm: Mola kullanımı, yıllık izin ve devamsızlık bildirimi Ek bölümler: Sözlük, Kaynakça, Endüstri Rehberi Çağrı merkezlerine dair hem teorik hem pratik bilgileri bir arada sunan bu kitap, sektördeki başarı için vazgeçilmez bir kaynak olmayı hedeflemiyor :) .Mutlaka Bilmeniz Gerekenleri Anlatıyor. Tanıtım MetniTanıtım Metni
Basım YılıEylül 2024
Baskı Sayısı1. Baskı
Cilt TipiCiltsiz
Kağıt Tipi2. Hamur
Sayfa Sayısı170
YazarÜmit Pakdemir
TESLİMAT
 
Ürünü sipariş verdiğiniz tarihten itibaren 4 iş günü içerisinde kargoya verilecektir. 
 
Yükleniyor...