Hızla gelişen, globalleşen dünyada rekabetçi güçlerini arttırmak ve uyum sağlamak isteyen girişimci işletmelerin; hızlı, esnek ve dinamik bir şekilde tüketici ihtiyaçları ile uyumlu olabilmek için çevik pazarlama anlayışı ile hareket etmeleri gerekmektedir.
Çevik pazarlama anlayışı, projenin sonlanmasını beklemeden müdahale etme ve devam ettiği süreç içerisinde pazardaki değişimlere göre hareket etme imkanı sunmaktadır. Çeviklikte birinci öncelik; katma değer yaratmak ve problemleri çözmek için tüketiciyi rakiplerden daha da önce ve süreklilik içerisinde takip edip mutlu edebilmektir. Yenilikçi ve çevik bir anlayış içerisinde olmak, değişikliğe hızlıca yanıt verebilmek, hatta yenilik ve değişimlerin öncüsü olabilmek, rekabette daima avantajlı olmayı sağlayacaktır.
Basım Yılı | 2020 |
Baskı Sayısı | 1 |
Cilt Tipi | Ciltsiz |
Kağıt Tipi | 2. Hamur |
Sayfa Sayısı | 194 |
Yazar | Selda Ene |