Bu kitap insan yaşamında kritik bir evre olan çocukluk ve ergenlik dönemindeki travmatik deneyimleri (doğal afet, kaza, kayıp, istismar, ebeveyn kaybı veya boşanması vb.) bulunan bireylerin ruh sağlığını desteklemeye ve iyileştirmeye katkı sunmak amacıyla yazılmıştır. Çocuk ve ergenlerin ilgisini çekmesi ve grup çalışmalarında yaşanabilecek direnç ve transferansın etkisinin minimize edilmesi için sanatın kullanılması amaçlanmıştır. Bu sayede hem sağaltım yaşamaları, hem keyif almaları hem de içlerindeki yaratıcılığı uyandırmaları/geliştirmeleri hedeflenmiştir. Grubun mikrokozmos özelliği sayesinde yaparak-yaşayarak-deneyimleyerek öğrenmeleri, düşünmeleri ve hissetmeleri istenmektedir. Bunun için de kitapta grup sürecine ve sanatsal faaliyetlere dair her aşamaya adım adım yer verilmiştir.
Tanıtım Metni