Cumhuriyetimizin 100. yılına ulaşmanın mutluluğunu ve gururunu yaşadığımız bu dönemde, Türkiye'de eğitim yönetimi alanının sağlam bir bilgi temeline dayalı olarak kendi kimliğini kazandığı, hem ulusal hem de uluslararası alan yazınına önemli katkılar sunduğu görülmektedir. Özellikle 2000'li yıllardan günümüze, alanda eğitsel ve akademik faaliyetlerin kalitesi ve kapsamında kayda değer gelişmelerin yaşandığı bir süreç olmuştur. Eğitim yönetimi alanındaki entelektüel birikimin bilimsel bir perspektifle ele alınarak incelenmesi, bu alanda gerçekleşen paradigma dönüşümünün, trendlerin ve gelecekteki araştırma yönelimlerinin anlaşılması açısından önemlidir.
Bu kitap; Türkiye'deki eğitim yönetimi alanının tarihsel gelişimini, öne çıkan bilim insanlarını, eğitimdeki uluslararası gelişmelere bağlı olarak değişen yönelimleri irdelerken; gelişen bilgi tabanının kavramsal yapısının ve evriminin kapsamlı bir analizini de sunmaktadır. Kitabın eğitim yönetimi literatürüne, araştırmacılara ve uygulayıcılara katkı sağlaması dileğiyle…