Değişimle ve krizle uğraşmak bugün yöneticilerin iş dünyasında karşılaştıkları en zorlu meselelerden biridir. Çalkantılı olduğu kadar gerginlikle de dolu olan bu süreçleri yönetmek başarılı bir idarecinin olmazsa olmaz vasıflarındandır. Değişim ve Geçiş Dönemini Yönetmek, değişim dönemleri boyunca stres seviyesini kontrol edebilmek ve bilgiyi paylaşmak için faydalı araçlar sunuyor. - Örgütsel değişim ihtiyacını anlayabilmek - Değişime farklı yaklaşımları uygulayabilmek - Yapısal dönüşümlere hazırlanmak - İnsanların değişime verdiği duygusal yanıtlarla başa çıkmak ve uyum sağlamalarına yardımcı olmak - Çalkantılı değişim dönemleri boyunca rekabetçi yapıyı koruyabilmek Kişisel yaşantılarımızda olduğu kadar iş dünyasında da değişimin kaçınılmaz olduğu durum ve dönemler vardır. Değişim, doğası gereği ilk etapta insanları ürkütse de, zamanı gelip olumlu sonuçlar alınmaya başlandığında herkes çekilen sıkıntılara değdiğini anlar. İşte o zaman gelene kadar hem doğru sonuçları alacak şekilde süreci idare etmek, hem de öngörülü bir yönetici olarak insanların bu değişimlere olabildiğince çabuk adapte olmasını sağlamak sizin görevinizdir. İhtiyaç duyulan kritik sorulara verilen yanıtlarla dolu olan bu kitap, tüm yöneticiler için etkili bir rehberdir.
Tanıtım Metni