DIJITAL PAZARLAMA STRATEJILERI 2019 kitabi, basarisi kanitlanmis etkili dijital pazarlama taktiklerini, kolay anlasilir ve sonuca dönük sekilde anlatiyor. Dijital pazarlama alaninda 20 yillik tecrübenin yansimasini bulacaginiz kitapta, asagidaki 5 konuda basariya ulasmak için yapilmasi gerekenler anlatiliyor: 1. BÖL VE FETHET YÖNTEMI 1,3 milyar web sitesi müsteri kazanmak için mücadele verirken, günde 10.000 pazarlama mesaji gören bireylerin dikkat süresi 8 saniyeye düstü. Böyle bir ortamda genis kitlelere genel mesajlar vererek ilgilerini çekmek artik mümkün olmuyor. Hedef kitleyi alt gruplara bölmek ve ilgi esiklerini geçmek için her gruba odakli mesajlar vermek gerekiyor. 2. ARAMA MOTORU OPTIMIZASYONU (SEO) Diger siteleri geçerek hedef kelimelerde Google’da nasil önde gelinebilir? Arastirma, strateji belirleme ve anahtar kelime seçimi, site üzerinde uygulama, site altyapi ve kullanislilik durumunu gelistirme, web ortamindan siteye baglanti saglama ve arama sonuç sayfasi performansini gelistirme konularinda yapilmasi gerekenler bu bölümde detayli olarak anlatiliyor. 3. DIJITAL REKLAM YÖNETIMI Google Ads ve Facebook reklam sistemlerinde en iyi dönüsümü saglayan stratejilere yer verilen bu bölümde, en iyi sonucu almak için reklam ayarlarinin nasil düzenlenmesi gerektigi, kelime seçim ve uygulama stratejileri, yüksek kalite puani elde etme yollari konularinda detayli bilgi sunuluyor. En çok kullanilan metin, görsel ve sosyal reklam modelleri ile basari saglayacak stratejilere ve örneklere yer veriliyor. 4. SOSYAL MEDYA YÖNETIMI Sosyal medyadan somut ticari sonuç elde etmek için yapilmasi gerekenlerin anlatildigi bu bölümde, uygulanacak en etkili stratejiler Facebook, Instagram, Twitter, Youtube ve Linkedin gibi site bazli olarak ayristirilmis sekilde sunuluyor. 5. E-BÜLTENLER E-bülten formati, içerigi, gönderim zamanlamasi ve sikligi gibi konularda en iyi sonucun nasil elde edilebileceginin anlatildigi bu bölümde performans analizine yer veriliyor. KONTROL LISTELERI VE YAPILMASI GEREKEN ISLER Sonuç almaya yardimci olmak için kitabin her bölümünün sonunda 30 maddelik kontrol listeleri (checklist) bulunuyor. Bu sayede, bölüm içinde anlatilan konulari toplu olarak inceleme ve çalismalari kontrol etme imkani oluyor. Ayrica her bölümün sonunda, bu kitabi okuduktan sonra uygulamaya geçmek için yapilmasi gereken islere yer veriliyor. Böylece pek çok diger kitapta yasandigi gibi, kitabi okumak ve harekete geçmek arasindaki kopukluk ortadan kalkiyor. Limitli bütçelerle bile çok iyi sonuç veren Böl ve Fethet yöntemi, daha önce pek çok marka için uygulandi ve o markalarin önceki çalismalarina göre büyük dönüsüm artisi sagladi. Simdi sira sende!
Basım Yılı | 2018 |
Cilt Tipi | Ciltsiz |
Kağıt Tipi | 2. Hamur |
Sayfa Sayısı | 244 |
Yazar | Koray Odabaşı |