İster kurumsal bir şirket ister dün kurulan yeni bir marka olun; dijitalin büyüleyici bir o kadar da korkutucu dünyasında nereden başlayacağınızı bilmiyorsanız ya da gittiğiniz yolda kendinizi biraz kaybolmuş hissediyorsanız, bu kitap tam size göre. Kitabın ilk bölümü yenidünyada bir marka kurarken dikkat edeceğimiz, kimlik ve markanın varoluşa dair unsurlarını; ikinci bölümü ise dijital dünyada markanızı parlatmak, fark yaratmak ve bu işi hakkını vererek yapmak üzerine önerilerimi içeriyor. Bu kitabı baştan sona da okuyabilirsiniz, sadece ilgili bölümlerdeki hap bilgilerden anlık da yararlanabilirsiniz.
Elma Yayınevi yeni kitabı Dijitalin Kitabı mı Olur ile yenidünyada dijital pazarlama konusuyla buluşturuyor okuyucusunu. Metaverse, NFT ve günümüzün tüm öne çıkan konuları sizlerle…
Basım Yılı | 2022 |
Baskı Sayısı | 2 |
Cilt Tipi | Ciltsiz |
Kağıt Tipi | 2. Hamur |
Sayfa Sayısı | 232 |
Yazar | Göksemin Gökalp Özdemir |