İmaj, halkla ilişkiler açısından temel bir kavram olarak öne çıkmaktadır. İmaj kavramının halkla ilişkiler açısından öneminin yanında ilgili kavramın disiplinlerarası bir, boyutunun da olduğunu ortaya koymak gerekir. Bu çerçevede imajın sosyal bilimlerin pek çok farklı alanıyla ilişki içinde bulunduğunu söylemek mümkündür. Günümüzde her şey imaj üzerine kuruludur; görünüş belki de her şeyden daha önemlidir. Günlük ilişkilerimizde bir arada olduğumuz insanların veya etkileşim kurduğumuz kurumların zihnimizde olumlu bir yerde olması beklenir. Hem sıradan insanlar hem kurumlar hem de liderler, diğerlerinin gözünde iyi bir yerde konumlanmaya, diğer bir ifadeyle iyi birer imaj elde etmeye çabalar. Bu durum; imajı modern insanın hayatının tam merkezine yerleştirir, günlük pratiklerden çok daha karmaşık süreçlere kadar imajı değerli kılar ve disiplinlerarası bir konuma eriştirir.
Baskı Sayısı | 1. Basım |
Baskı Yılı | Mart, 2022 |
Boyut | 15,5x21,5 |
Sayfa Sayısı | 309 |
Yazar | Aysun Körlü Topan
,
Emre Sarı
,
Esra Tunçay
,
Evşen Altun Aslan
,
Gülistan Elmacıoğlu
,
Kenan Ateşgöz
,
Metin Enes Dönmez
,
Nil Çokluk
,
Rıdvan Öner
,
Sezgin Savaş
,
Zeynep Özcan |