Elinizdeki kitap, Politika Bilimi ve İletişim Çalışmaları alanlarının kesişen noktalarına güncel bir bakış açısıyla yaklaşmayı amaçlamıştır. Günümüzde, Politik İletişim konusunda yapılan araştırmaların, dijital toplumun penceresinden değerlendirildiği dikkat çekmektedir. Bu alanda yapılacak gelecek dönem araştırmalarına kaynak olmayı da amaçlayan çalışmada, yeni kavramlar, yeni yaklaşımlar farklı yazarların kalemlerinden aktarılmıştır.
Akademik kaygının merkeze alındığı bu çalışmada dijital politik reklamlar, dijital aktivizm, dijital toplum-politika, politika 2.0, dijital vatandaşlık, dijitalleşme akıllı kentler ve kentsel politika, dijital dönüşüm ve devlet politikaları, politik katılımın dijital boyutu gibi güncel konular ele alınmıştır.
Önümüzdeki yıllar içinde alanla ilgili çalışmalarda ihtiyaç duyulacak bilgileri bir araya getirmeyi amaçlayan bu çalışmanın, örnekler aracılığı ile incelediği başlıklar, yeni araştırmalara da fikir sunacaktır. Bu kitap, gelecek yıllarda daha sık duyacağımız E-Politika kavramına yönelik farklı araştırmalar için ilk adımlardan biri olmayı amaçlamıştır.
Basım Yılı | 2022 |
Baskı Sayısı | 1 |
Cilt Tipi | Ciltsiz |
Kağıt Tipi | 2. Hamur |
Sayfa Sayısı | 216 |
Yazar | Kolektif |