HER AYIN İLK GÜNÜ ÜCRETSİZ KARGO! 750 TL VE ÜZERİ KARGO BEDAVA HER AYIN İLK GÜNÜ ÜCRETSİZ KARGO! 750 TL VE ÜZERİ KARGO BEDAVA HER AYIN İLK GÜNÜ ÜCRETSİZ KARGO! 750 TL VE ÜZERİ KARGO BEDAVA HER AYIN İLK GÜNÜ ÜCRETSİZ KARGO! 750 TL VE ÜZERİ KARGO BEDAVA

e-Spor Tüketimi ve Tüketici Motivasyonları

Hızlı Gönderi
Güvenli Alışveriş
İade ve Değişim

e-Sporun ortaya çıkışından bu yana geleneksel sporlar kapsamında değerlendirilip, değerlendirilemeyeceğine dair süren kavramsal ikileme rağmen, e-Spor gerek sosyal, gerekse de ekonomik olarak önlenemez bir yükseliş içerisinde varlığını sürdürmekte ve her geçen gün daha da büyük bir kitleye hitap etmektedir. Özellikle e-Spora ilişkin küresel pazar payı ve izleyici sayısının sürekli artışı ve e-Sporun uluslararası spor organizasyonlarında mücadele edilecek bir branş olarak yer almasına yönelik girişimler e-Sporun milyar dolarlık küresel bir endüstri olmasına katkı sağlarken, dünyanın önde gelen yayıncı, firma ve spor kulüplerinin e-Spora yönelmesine de neden olmuştur. Bu noktada farklı bakış açıları kapsamında e-Sporun geleneksel sporlar gibi değerlendirilip, değerlendirilemeyeceğine dair tartışmalar süredursun, e-Spor içerisinde barındırdığı ekonomik-sosyal değerler ve bu değerlerin yanı sıra taşıdığı yüksek potansiyel nedeni ile yönetilmesi gereken, aynı zamanda bilimsel ilgi ve araştırmayı hak eden bir alan/olgu olarak ortaya çıkmıştır. Bu noktada e-Sporun gerek spor yönetimi, gerekse de spor pazarlaması perspektifinden araştırılması ve geliştirilmesi gereken bir kavram olduğu ifade edilebilir. Tüm bu bilgilerin ışığı altında bu araştırma; Türkiye’deki e-Spor tüketicilerinin, e-Spor tüketim motivasyonlarını ve tüketim biçimlerini belirleme amacıyla gerçekleştirilmiştir.

Basım Yılı2022
Baskı Sayısı1
Cilt TipiCiltsiz
Kağıt Tipi1. Hamur
Sayfa Sayısı126
YazarArif Yüce , Velittin Balcı
TESLİMAT
 
Ürünü sipariş verdiğiniz tarihten itibaren 4 iş günü içerisinde kargoya verilecektir. 
 
Benzer Ürünler
Yükleniyor...