Girişimcilik, ekonomik fırsatların keşfedilip yeni değerlere dönüştürüldüğü bir organizasyonun oluşturulması için üretim faktörlerinin bir araya getirildiği bir süreçtir.
Bu süreçte, teknolojik gelişmelerin getirdiği e-ticaret, dijital pazarlama ve sosyal medya kavramları ortaya çıkmıştır. Günümüzde tüm girişimlerin, yaşamlarını sürdürme ve büyüme stratejilerinin içerisinde e-ticaret, dijital pazarlama ve sosyal medya kavramları yer almaktadır. Bu kavramlar özelinde ortaya çıkmış girişimler dahi bulunmaktadır.
Bu kitap; girişimciliğin geleneksel temellerini ele almakla birlikte dijital çağın gerekliliklerini yakalamak isteyen tüm girişimcilere, sektör çalışanlarına, akademisyenlere ve öğrencilere ışık tutmayı amaçlamaktadır.
Baskı Sayısı | 1. Basım |
Baskı Yılı | Ekim, 2023 |
Boyut | 16,5x24 |
Sayfa Sayısı | 210 |
Yazar | Afet Çağay
,
Ayşe Atabey
,
Bahattin Gökhan Topal
,
Bora Öç
,
Doğuş Yüksel
,
Egehan Özkan Alakaş
,
İhsan Erdem Kayral
,
Levent Aksoy
,
Mehmet Etlioğlu
,
Melike Aktaş Bozkurt
,
Müge Öz
,
Sabri Öz
,
Saim Karabulut
,
Seray Kağıtçı |