İnternet kullanımının yaygınlaşması ve dijital teknolojilerdeki gelişmeler neticesinde geleneksel ticaret yöntemleri yerine tarafların fiziki olarak bir arada bulunmasına gerek olmaksızın çevrimiçi ortamda oluşturulan platformlar üzerinden ticaret yapılabilmesinin önü açılmıştır. Başlangıçta posta, faks, telefon gibi araçlarla sınırlı olarak gerçekleştirilebilen işlemler artık alıcı ve satıcıları bir araya getiren, çevrimiçi ortamda içerik oluşturulmasına ve bilgiye erişilmesine imkan tanıyan, sosyal çevrenin ve iş ilişkilerinin geliştirilmesine katkıda bulunan, işletmelerin farklı pazarlara erişmesini sağlayan e-pazaryerleri aracılığıyla yerine getirilmektedir. Bu kitapta, ilk bölümde çevrimiçi pazaryeri kavramı tanımlanmakta, pazaryerleri iş yapış modelleri ve türlerine göre sınıflandırılmakta, ikinci bölümde pazaryerler...
Yazar | Defne Kahveci , Emre Cumalıoğlu , Erdem Büyüksağiş |