Türkiye’nin eğitim sisteminin arzu edilen düzeye gelmesi uzun ve emek isteyen bir süreçtir. Bu süreçte birçok paydaşın önemli görevleri vardır. Eğitim sisteminin paydaşları; politikacılar, akademisyenler, eğitim yöneticileri, öğretmenler, veliler ve öğrenciler olarak sıralanabilir. Sistemin yönünü bilimsel anlamda çizecek olan kişilerin akademisyenler; bu yönün yasal anlamda varlığının oluşturulmasında politikacılar; sahada sistemin güçlü ve verimli olmasında eğitim yöneticileri ve öğretmenler önemli rollere sahiptirler. Bu bağlamda eğitim sisteminin verimli ve güçlü bir duruma gelmesinde birden fazla paydaşın ortak çabası gereklidir.
Yukarıdaki düşünceler ışığında ortak çalışmaların bilim temelli yapılması, sistemi istenilen noktaya ulaştıracaktır. Bu kapsamda eylem araştırmaları sadece bir yöntem kitabı değil aynı zamanda paydaşların uyumlu bir şekilde çalışmasında bilimsel bir yol göstericidir. Eserin başta akademisyenler, lisansüstü araştırmacılar ve öğretmenler olmak üzere eğitim sistemindeki tüm paydaşlara, özellikle program geliştirme çalışmalarına faydalı olması temennimizdir.
Baskı Sayısı | 1. Baskı |
Baskı Yılı | Ocak, 2020 |
Boyut | 16x23,5 |
Sayfa Sayısı | 616 |
Yazar | Ahmet Durmaz
,
Ali Duran
,
Ali Yakar
,
Bahar Yakut Özek
,
Besim Can Zırh
,
Betül Bulut Şahin
,
Davut Sarıtaş
,
Emin Tamer Yenen
,
Erdem Oklay
,
Fatih Mutlu Özbilen
,
Fatma Başarır
,
Fikriye Kanatlı Öztürk
,
Hale Kızılcık
,
İrem Namlı Altıntaş
,
Mehmet Özcan
,
Nur Ütkür
,
Seda Ata
,
Seda Okur
,
Selçuk Yusuf Arslan
,
Sevda Dolapçıoğlu
,
Sümeyye Konuk
,
Yeliz Bolat |