Temel Kavramlar ve Terimler
Yetişkin Eğitimi
Yetişkinlerin Öğrenme Prensipleri
Eğitim ve Gelişimin Tarihçesi
Eğitim 4.0
Eğitim İle Organizasyonel Gelişim İlişkisi
Eğitim İle Kurum Kültürü İlişkisi
Öğrenme
Nasıl Öğreniriz?
Öğrenme Kuramları
Öğrenme Stilleri
Öğretim Tasarım Modelleri
ADDIE Modeli
Eğitim İhtiyaç Analizi
Öğretim Tasarımı
Tasarım Odaklı Düşünme
Eğitim ve Gelişim Stratejisi
Öğretim Yaklaşımları, Yöntemleri ve Teknikleri
İçeriğin Düzenlenmesi ve İçerik Türleri
Geliştirme
Öğrenme Yönetim Sistemi
Çoklu Ortam
Yapay Zekâ
Makine Öğrenmesi
Sanal Gerçeklik
Artırılmış Gerçeklik
Uygulama
Öğrenme Deneyimi
Öğrenme Atmosferi Yaratmak
Uzaktan Öğretim
Hibrit (Karma) Öğretim
Eğitmenin Rolü
Etkin Sunum Teknikleri
Grup Dinamikleri
Buz Kırıcılar ve Isınma Oyunları
Oturma Düzeni
Ölçme ve Değerlendirme
Kırkpatrıck Değerlendirme Modeli
ROI Modeli
Öğrenme Analitiği
Öğrenme Modelleri
Öğreterek Öğrenme (Protege Etkisi)
Feynman Aktarım Tekniği
4MAT Öğrenme Modeli
Vark Teorisi
Bloom Taksonomisi
Gagne’nin Öğretim Modeli
Öğrenmeyi Öğrenmek
Aktif Öğrenme ve Pasif Öğrenme
Beyin Temelli Öğrenme
Sosyal Öğrenme
Yaşam Boyu Öğrenme
Bütünsel Öğrenme
Deneyimsel Öğrenme
Tam Öğrenme
Olumsuz Pekiştirme
Kişiselleştirilmiş Öğrenme
5E Modeli
Dönüşümsel Öğrenme
Kanıt Temelli Öğrenme
Çoklu Zekâ Kuramı
Kuantum Öğrenme
Proje Tabanlı Öğrenme
Ters Yüz Öğrenme
Yeterlik Temelli Öğrenme
Kavram Haritaları
Zihin Haritaları
Yüzde Seksen Beş Kuralı
Öğrendiğini Unutmak
Mikro Öğrenme
Eğitim ve Gelişim Yönetimi
Yönetim Karesi
Yeni Beceriler ve Yetkinlikler
Oyunlaştırma
Öğrenen Organizasyonlar
Kurumsal Akademi
İç Eğitmenlik
Eğitim ve Gelişimde Yeni Değerler İle Trendler
Eğitim ve Gelişim Bütçesi
Eğitim Talebi
Eğitim Planlama
Eğitim Operasyon Yönetimi
Eğitim Proje Yönetimi
Günümüz Liderlik Anlayışı
İş Birlikli Öğrenme
70-20-10 Kuralı
10.000 Saat Kuralı
Basım Yılı | 2022 |
Cilt Tipi | Ciltsiz |
Kağıt Tipi | 2. Hamur |
Sayfa Sayısı | 227 |
Yazar | Fuat Sağıroğlu |