Sizce bu kitabı neden okumalısınız? Size uygun etkinlikleri sınıflarınızda uygulamak için mi? Yoksa araştırmanızda bu etkinliklerden yararlanmak için mi? Durun bir soru daha. Fen eğitimcisi olarak genel kültürünüzü artırmak için mi? Evet, haklısınız bunların hepsi de olabilir. Editör olarak bu kitabın neden okunması gerektiği ile ilgili olarak birkaç tavsiyem var. Birincisi, bu kitabı beni ve bölüm yazarlarını yanlışlamak için okuyunuz. Böylece belki de bizim hiç düşünemediğimiz bir etkinliği siz ortaya atabilir ve alan yazına önemli bir katkı vermiş olursunuz. Ayrıca, yapılandırmacı paradigmanın eksik yanlarını belirlemiş olursunuz. Belki de tamamen, farklı bir paradigmanın yapılandırmacılık yerine geçmesini sağlarsınız. İkincisi, kendi deneyim ve bilgi birikiminiz bu kitaptaki bilgilerle uyuşuyorsa, bu durumda bu kitabı doğrulamak için okuyunuz. Böylece, bu kitaptaki bilgilerin fen eğitimi için gerekli olduğunu düşüneceksiniz ve bu bilgilerin gelecek nesillere ulaşmasının devamını sağlayacaksınız. Bir bakıma yapılandırmacı paradigmanın yaşamına devam etmesini sağlayacaksınız. Üçüncüsü, bazı etkinlikleri uygun bulmadığınızı, onun yerine önerilerinizin olduğunu ifade etmek ve bazı etkinlikleri de öğrencileriniz ve araştırmalarınız için uygun bulduğunuzu belirtmek için okuyunuz. Böylece, bilimin gelişmesinde felsefi bir denge haline katkı vermiş olursunuz. Sevgili okurlarım, bu kitaptaki bilgileri mutlak doğruymuş gibi kabul etmeyiniz ve Türkiye’deki fen eğitimine bir katkınız olması için bilimsel çalışmalarınızda ve öğrencilerinizin öğrenme süreçlerinde felsefe ve felsefi düşünceyi odak noktası haline getiriniz.
Basım Yılı | 2021 |
Cilt Tipi | Ciltsiz |
Kağıt Tipi | 2. Hamur |
Sayfa Sayısı | 297 |
Yazar | Kolektif |