Bölüm 1
Türkiye’deki Fen Eğitimi Alanında Tamamlanan Doktora
Tezlerinin Analizi: (2017-2019)
Bölüm 2 Öğrenme Ortamlarında (Okullarda, Evlerde, Müzelerde ve Sosyal Toplulukta) Bilim Merakı Ölçeğinin Türkçe’ye Uyarlanması: Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
Bölüm 3 Revize Edilmiş Bilimsel Tutum Ölçeğinin Türkçeye Uyarlanması
Bölüm 4 Okul Öncesi Öğretmen Adaylarının Fene Yönelik Tutumları
Bölüm 5 Argümantasyon Odaklı Öğretim Yönteminin Ortaokul Öğrencilerinin Fene Karşı Tutum, Karar Verme ve Problem Çözme Becerilerine Etkisi
Bölüm 6 Genetik Mühendisliği Konusunda Argümantasyona Dayalı Bilim Öğretimi
Bölüm 7 Fen Bilimleri Dersi Görsel Okuryazarlık Uygulamalarının Öğrencilerin Akademik Başarılarına Etkisi
Bölüm 8 Bireylerin Girişimcilik Becerisinin Geliştirilmesinde Stem Eğitimi Yaklaşımı
Bölüm 9 Öğretmen Adaylarının Otantik Öğrenme Yaklaşımı İle İlgili Görüşleri: Çevre Eğitimi
Bölüm 10 Fen Bilimleri Öğretmen Adaylarının Sürdürülebilir Kalkınma Davranış Niyetlerinin Planlanmış Davranış Teorisi Kapsamında İncelenmesi
Bölüm 11 Fen Bilgisi Eğitimi Akademik Personelin İş OrtamındakibÇevresel Davranış Niyetlerinin Planlanmış Davranış Teorisi Yoluyla Araştırılması
Bölüm 12 Herbaryum Materyali ve Teşhis Anahtarı Kullanımının Bitkilerin Çeşitliliğini Öğrenmede Öğrenci Başarısına Etkisi
Bölüm 13 “Hücre Bölünmesi” Konusunda Laboratuvar Destekli Öğretimin Akademik Başarıya Etkisi
Bölüm 14 Fen Bilimleri Öğretmenlerinin Mobil Cihazlar ve Uygulamaları Hakkındaki Görüşleri
Bölüm 15 Türkiye ve Yeni Zelanda Fen Bilimleri Dersi Öğretim Programı Kazanımlarında “Bilimsel Süreç Becerilerinin” Temsil Edilme Durumları
Bölüm 16 Sorgulama Temelli Astronomi Eğitimi Çalışmalarının İncelenmesi
Bölüm 17 Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarına Yönelik Astronomi Konusunda Sözel Oyunlar Testi Geliştirme
Bölüm 18 Fen Bilimleri Öğretmenlerinin Teknolojik Pedagojik Alan Bilgilerinin (TPAB) ve Teknolojik Pedagojik Alan Bilgisi Öz Güven Düzeylerinin Demografik Özellikler Açısından İncelenmesi
Bölüm 19 Biyoloji Öğretmenliği Lisans Dersleri Öğrenme Çıktılarının Özel Alan Yeterlikleriyle Örtüşme Düzeyi
Bölüm 20 7. Sınıf Fen Bilimleri Ders Kitabının Öğretim Programındaki Kazanımlara Ulaşmada Yeterlik Düzeyinin Öğretmen Görüşlerine Göre Değerlendirilmesi
Bölüm 21 Enerji Konusunun Farklı Öğretim Programlarında İncelenmesi
Basım Yılı | 2020 |
Baskı Sayısı | 1 |
Cilt Tipi | Ciltsiz |
Kağıt Tipi | 1. Hamur |
Sayfa Sayısı | 327 |
Yazar | İlbilge Dökme , Semra Benzer |