Fars Dili, sahip olduğu pek çok özellikle ilgililerini cezbetmektedir. Farsçanın buetkileyiciliği özellikle de Türkiye’de en belirgin şekliyle gözlemlenmektedir.Bu çerçevede çok sayıda dil okulu Farsça eğitimi alanında faaliyet göstermeyebaşlamıştır. Metodolojik bakış açısıyla söz konusu dil okullarına devam eden veeğitimi sürekliliğe sahip olan öğrencilerin başarısını etkileyen faktörleriincelediğimizde, üç etken karşımıza çıkmaktadır:1- Eğitim kurumunun faaliyet gösterdiği fiziksel ortam ve imkanlar2-Dil eğitimi veren öğretmenlerin yeterliliği3-Eğitimde kullanılan kaynaklarEğer bir öğrenci başladığı eğitim kurumundan, eğitim süreci tamamlanmadanayrılırsa mutlaka bu faktörlerden birindeki eksiklikten söz edilir. Diğer bir söyleyişlebir eğitim kurumundaki sistemin başarısını değerlendirmede, o kuruma başlayan kaçöğrencinin eğitim sürecini tamamlayarak ayrıldığı önemli bir göstergedir.Bu konudaki diğer bir önemli nokta ise eğitim kaynaklarının çeşitliliği ve kolayerişilebilirliğidir. "FÖMER 2” ismindeki bu kitap, Farsça öğreniminde orta seviye (B1,B2, B3) için hazırlanmıştır. Bu seviye için FÖMER 2’in yanı sıra üç kitap dahagereklidir. Bunlar:1-Farsça Metin Okuma Seti (2)2-Farsça Çalışma ve Alıştırma Seti (2)3- Farsça Basın Dili (1)Bu yayınların tamamı 100 saat eğitim (96 saat eğitim + 4 saat sınav) içinplanlanmıştır. Bu eğitimin haftada 8 saat olmak üzere 3 ayda verilmesiöngörülmektedir.Ümit ederim ki bu kaynaklar, Farsça alanındaki diğer dokümanların yanı sıra dileğitiminde faydalı olacaktır.YORUMLARTAKSİT SEÇENEKLERİÖNERİLERİNİZ
Tanıtım Metni