Bölüm 1 Turistlerin Özgüven Düzeyleri ve Destinasyonda Algıladıkları Riskler Arasındaki İlişki:Kuşadası Örneği
Bölüm 2 Sosyal Müşteri İlişkileri Yönetimi Yeteneklerinin Öncülerinden Müşteri İlişkileri Oryantasyonu ve Konaklama İşletmelerinde Uygulama
Bölüm 3 Seyahat Acentalarında Müşteri Şikâyet Yönetimi
Bölüm 4 Turizm İşletme Mutfaklarında Fonksiyonel Gıdaların Kullanılma Potansiyeli ve Fonksiyonel Gıda Kavramı
Bölüm 5 Gastronomi Turizminde Bir Beslenme Engeli Olan Çölyak ve Yöresel Ürünlerin Glutensiz Olarak Üretilmesi: Konya Tandır Ekmeği Örneği
Bölüm 6 Turizm Sektöründe Endüstri 4.0 Uygulamaları
Bölüm 7 Otel İşletmelerinde Dış Kaynak Kullanımı: Kavramlar ve Uygulama Alanları
Bölüm 8 Otel İşletmelerinde Gelir Yönetimi Uygulamalarının Değerlendirilmesi
Bölüm 9 Yiyecek-İçecek İşletmelerinde Dematel Yöntemi ile Tedarikçi Seçiminin Uygulanabilirliği
Bölüm 10 Geleneksel Kültür Miras Ürünü Aleppo Soap (Defne Sabunu)’Un Turistik Ürüne Yolculuğu
Bölüm 11 Turizm ve Türk-Japon Dostluğu
Bölüm 12 Turizm Endüstri ve İşletmelerinde Paradigma Değişimi Ve Sezgisel Kararların Önemi Bölüm 13 Denizli’de Yöresel Tatlılarda Bir Marka: Hacı Şerif
Basım Yılı | 2020 |
Baskı Sayısı | 1 |
Cilt Tipi | Ciltsiz |
Kağıt Tipi | 1. Hamur |
Sayfa Sayısı | 201 |
Yazar | Mehmet Sarıoğlan |