Halkla İlişkiler Faaliyetlerinin Rolü ve ÖnemiYayınevi : BETA YayıneviYazar Adı : Mustafa Karadeniz Kategorisi : AkademiBasım Tarihi : Nisan 2010Basım Bilgisi : 1. BaskıSayfa Sayısı : 188Kitap boyutu : 16.2x23.5ISBN : 978-605-377-259-0Açıklama : * Giriş * Halkla İlişkiler Kavramı * Halkla İlişkilerin İşletmelerde Örgütlenmesi * Halkla İlişkilerin Amaçları * Halkla İlişkilerin Temel İlkeleri ve Hedef Kitleler * Halkla İlişkilerin Ütünlükleri ve Zayıflıklarının Değerlendirilmesi * Halkla İlişkilerin Temel Ögesi Olarak İletişim * Hakla İlişkilerin Dili * Hakla İlişkiler ve İlişkili Olduğu Alanlar * Halkla İlişkiler ve Kültür * Kurum İçi İletişim-Kurum İçi Halkla ilişkiler * Kurumsal Kimlik-Kurumsal İmaj * Halkla İlişkiler ve Rosyal Sorumluluk * Kriz Döneminde Halkla İlişkiler * Halkla İlişkiler Modelleri Kapsamında Grunig ve Hunt’in Dröt Hakla İlişkiler Modeli * Halkla İlişkilerde Kullanılan Araçlar, Metodlar ve Teknikler * Halkla İlişkiler Uygulamaları ve Dört Adım Kuralı * Hakla İlişkiler Firmalarının Karlılığını Artıracak On Yönetim Stratejisi * Migros Uygulaması * Migros Kurumsal İletişim Birimi Faaliyetlerinin Değerlendirilmesi ve Sonuç