Baskı Yılı : 2015Baskı Sayısı : 1.BasıSayfa Sayısı : 354Cilt Tipi : Karton KapakKağıt Cinsi : Kuşe KağıtAçıklama:*Günümüz Ekonomilerinde Hizmetlerin Rolü ve Önemi*Ürün Olarak Hizmetler, Hizmetlerin Özellikleri ve Hizmetlerde Pazarlama Karması*Hizmet Kalitesi Yönetimi ve GAP Modeli*Hizmetlerde Tüketici Davranışları*Hizmet Tasarımı ve Yeni Hizmetler*Hizmetlerin Sunumunda Hizmet Delilleri ve Servicescape *Hizmetlerde Dağıtım ve Sunum *Hizmetlerde Arz ve Talep Yöntemi*Hizmetlerde İletişim ve Müşteri Bilgilendirme*Hizmetlerin Fiyatlandırılması*Hizmetlerde Başarısızlık ve Şikayet Yönetimi