İletişim Temelli Hizmet Pazarlaması - Nazlım Tüzel Uraltaş, Kenan Mehmet Ekici
Teknolojik gelişmeler insanların iletişim kurma biçimlerini etkilemekte ve bu durum insanların tüketim ve alışveriş davranışlarına yansımaktadır.
Tüketicilerin zihinlerinde hizmetlerin algılanması ve belirli bir izlenim bırakması için hizmeti üretenlerin verilen hizmetle ilgili mesajları onlara iletmesi gerekir. Hizmet pazarlaması ve iletişimin birbirinden ayrılamıyacağını ve iletişim temelli uygulamaların hizmet pazarlamasının vazgeçilmez koşulu olduğunu belirtmek mümkündür. Bu çalışmada, hizmet pazarlaması iletişim boyutuyla irdelenmiştir.
Konu Başlıkları
Hizmet Kavramı ve Hizmet Pazarlaması
Hizmet Pazarlamasında Hizmet Kalitesi ve Müşteri Memnuniyeti
Hizmet İletişimi
T.C. Kültür ve Turizm Bakanlığı Müzekart Uygulaması