Geçmişten bugüne kadar birçok alanda uygulanan halkla ilişkiler her geçen gün bilimsel ve uygulama alanındaki bilgi birikimini daha da derinlemesine artırmaktadır. Kurumların hedef kitleleriyle olan iletişimleri her dönem için önem arz eden konuların başında gelmektedir. Halkla ilişkiler ve uygulamaları kamu kurumlarında da uygulanan, uygulanmadığında kurumla hedef kitlesi arasında iletişimsizliğe ve derinleşecek sorunlara sebebiyet verecek durumlara neden olabilecek olguların başında gelmektedir. Bu bağlamda farklı ve güncel yaklaşımlarla kamu kurumlarında halkla ilişkiler kavramına, halkla ilişkiler örgütlenmesine, temel süreçlere, reklamcılık perspektifinden kamu spotlarına, geleneksel ve yeni medya kavramlarına ve önemine, itibar ve kriz yönetimine, kamu diplomasisine, sosyal sorumluluk ile proaktif ve reaktif kavramlarına değinilmiştir. Bu konu başlıkları çerçevesinde hazırlanan eserle kamu kurumlarında halkla ilişkiler çalışmalarına katkı sağlaması ve yeni bakış açıları sunması amaçlanmaktadır.
Basım Yılı | 2022 |
Baskı Sayısı | 1 |
Cilt Tipi | Ciltsiz |
Kağıt Tipi | 2. Hamur |
Sayfa Sayısı | 206 |
Yazar | Kolektif |