Kurumsal itibar kavramı, kurumun finansal sağlamlığını, uzun dönemli yatırım değerlerini, kurumsal varlıklarını nasıl kullanıldığını, ürün ve hizmet kalitesini, yeniliklere karşı yaklaşımını, yönetim kalitesini, çalışanlarının yeteneklerini ve sosyal sorumluluklarını içeren vazgeçilmez bir değerdir. Kurumsal itibarın, kurumun tüm paydaşlarını ilgilendiren bir konu olması ve itibarın uzun süreçler sonunda kazanılabilmesi, etkin itibar yönetimini gerekli kılmaktadır. Kurumların karlılıklarını etkileyen en önemli faktörlerden biri olan kurumsal itibar, kurumların ekonomik krizleri atlatmasında, rakiplerine karşı fiyat avantajı sağlamasında, ürünlerini çeşitlendirmesinde, marka değerini yükseltmesinde bir fark unsuru oluşturmaktadır.
_x000D_Günümüzde önemi gittikçe artan itibar ve kurumsal itibar yönetimi kavramlarını, genel bir bakış açısı altında değer...