Lojistik faaliyetler önümüzdeki yüzyılın en önemli faaliyet alanları arasında yer alacak faaliyetlerdendir. Pazarlama ile entegrasyon içerisinde olduğunda ise işletmelere rekabet üstünlüğü sağlayabilecek temel araçlardan olduğu konu ile ilgili olanların hemfikir oldukları ortak noktalardandır.
Elinizdeki bu kitap, pazarlama ve lojistik faaliyetler arasındaki işbirliğinin daha iyi anlaşılabilmesi maksadıyla lojistik faaliyetlerle dağıtım kanalları ilişkisini ele alarak başlamıştır. İşletmelerde gerçekleştirilen lojistik faaliyetler ve lojistik konusunda yaşanılan yeni gelişmeler ile devam etmiş, işletmelerin ana işlerine odaklanmak maksadıyla başvurdukları bir araç olan dış kaynak kullanımının lojistik faaliyetlerde nasıl gerçekleştirileceği ve yönetileceği ile ilgili yönetim süreçlerini irdelemiştir. Son olarak lojistik faaliyetlerde dış kaynak kullanımının pazarlama tabanlı temel yetenekleri oluşturmada ve müşteri değerini arttırma nasıl kullanılabileceğine dair ilke ve esasları ortaya koyarak alanda en başarılı işletmelerin yer aldığı en büyük 500 sanayi kuruluşunda ki uygulaması ile son bulmuştur.
Bu kitap, konu ile ilgili olanlara için kılavuz, meraklılar için rehber öğrenciler için başvuru kaynağı olması için hazırlanmıştır. Çalışmanın tüm paydaşlar için beklenilen katkıları sunması dileklerimle...
Basım Yılı | 2019 |
Baskı Sayısı | 1 |
Cilt Tipi | Ciltsiz |
Kağıt Tipi | 2. Hamur |
Sayfa Sayısı | 290 |
Yazar | Murat Öz |