Günümüz rekabet ortamında müşteriye odaklı olmak, işletmelerin en önemli amaçlarından birisi olmuştur. Bu amaç etrafında üretimde ve tüketimde dikkat çeken araçlar maliyet, kalite, zaman ve hızdır. İşte lojistik bu amaç ve araçları bir noktada birleştirerek, işletmeler ile müşterileri arasında ulaşımı ve iletişimi sağlamaktadır. Teknolojideki gelişmelerle birlikte iletişimin sürekli hızlanması rekabet ortamındaki süreçleri her geçen gün biraz daha kısaltmaktadır. Teknolojide meydana gelen değişiklikler ve işletmeler arası rekabetin artması, işletmelerin lojistik sistemde e-ticareti kullanmasını gerektirmiştir. Lojistik yönetimde internet ortamından yararlanılması işletmelere ve müşterilere hız, zaman, kalite, maliyet ve iletişim kurma avantajlarını sağlamaktadır.
Basım Yılı | 2011 |
Baskı Sayısı | 1 |
Cilt Tipi | Ciltsiz |
Kağıt Tipi | 2. Hamur |
Sayfa Sayısı | 70 |
Yazar | Muharrem Bakkal , Uğur Demir |