Marka konusunun son yıllarda gördüğü ilgi ülkemiz adına umut verici. Ancak yayınlanan eserlerin genelde tercüme olması da eksik kaldığımız alanı işaret ediyor.
Liderlik ve girişimcilik alanlarındaki özgün eserleriyle tanınan Mehmet Akif Çakırer, marka konusunda oldukça net mesajlar veren çalışmalarıyla ülkemizin bu alandaki eksiğini giderme konusunda değerli bir adım atıyor.
Kitap, "Marka Yönetimi ve Marka Stratejileri" bilgisine sahip olmayan ya da temel düzeyde bilgiye sahip olan araştırmacılara yol gösterecek biçimde basit bir dille yazılmış.
Basım Yılı | 2018 |
Baskı Sayısı | 2 |
Cilt Tipi | Ciltsiz |
Kağıt Tipi | 1. Hamur |
Sayfa Sayısı | 400 |
Yazar | Mehmet Akif Çakırer |