HER AYIN İLK GÜNÜ ÜCRETSİZ KARGO! 750 TL VE ÜZERİ KARGO BEDAVA HER AYIN İLK GÜNÜ ÜCRETSİZ KARGO! 750 TL VE ÜZERİ KARGO BEDAVA HER AYIN İLK GÜNÜ ÜCRETSİZ KARGO! 750 TL VE ÜZERİ KARGO BEDAVA HER AYIN İLK GÜNÜ ÜCRETSİZ KARGO! 750 TL VE ÜZERİ KARGO BEDAVA

Marka Yönetimine Giriş: Kavramlar ve Örnekler

Hızlı Gönderi
Güvenli Alışveriş
İade ve Değişim

Marka oluşturabilmek; benzerlik gösteren ürünler arasında farklılaşmayı, tüketici sadakati yaratmayı ve ekonomik getiriyi artırabilmeyi mümkün kılan ticari bir değer yolculuğudur. Dünyada gelişmiş ekonomisi olan ülkeler, en çok global markaya sahip olanlardır. Bu açıdan bakıldığında markalaşma sadece kurumsal hedeflerle sınırlı olan bir faaliyet değil aynı zamanda toplumların refahını artıran iktisadi bir faaliyet olarak da değerlendirilmelidir. Ancak bir marka yaratmak veya bu yolculuğu hedefleyen bir organizasyonun parçası olmak için markanın esasını, temel kavramları ve başarılı örneklerin farklılaştığı noktaları doğru anlamak gerekir.

Elinizdeki bu kitap A’dan Z’ye bir markanın hangi unsurlardan oluştuğunu temel kavramlar bağlamında ele almakla birlikte, marka yaratmak için hangi stratejik ölçütlerin olmazsa olmazlar arasında yer aldığını farklı perspektifler sunarak aktarmayı amaçlamaktadır. Farklı kaynaklarda bulabileceğiniz ve literatürde sık karşılaşılan bilgilerin ötesinde bu çalışmada verilen örneklerle hepimizin bildiği, kimi zaman her gün kullandığımız yerel ve global markaların bu esasları nasıl hayata geçirdiği kavramların pekişmesi adına sunulmaktadır.

Kitap içerisinde sunduğu bilgilerle yazar, 18 yıllık profesyonel reklam ve pazarlama tecrübesi ile bugüne kadar başta pazarlama iletişimi, marka yönetimi ve kurumsal pazarlama olmak üzere edindiği deneyimleri aktarmaktadır. Yerel ve global reklam ajanslarında Türk Hava Yolları, Ziraat Bankası, Philips, Bridgestone, KIA, Unilever, Türk Telekom gibi birçok markanın iletişim çalışmalarını yürütmenin ötesinde halen devam eden üst düzey pazarlama yöneticiliği tecrübelerini de doğru bir marka yönetimini gerçekleştirmek adına okuyucularla paylaşmaktadır. Bu bağlamda örneklerle zenginleştirilmiş ve sektör tecrübesine dayanan bir eser olması adına çalışma, alanında istifade edilecek nadir kaynaklar arasındadır.

Basım Yılı2022
Baskı Sayısı1
Cilt TipiCiltsiz
Kağıt Tipi2. Hamur
Sayfa Sayısı130
YazarNaim Çetintürk
TESLİMAT
 
Ürünü sipariş verdiğiniz tarihten itibaren 4 iş günü içerisinde kargoya verilecektir. 
 
Benzer Ürünler
Yükleniyor...