HER AYIN İLK GÜNÜ ÜCRETSİZ KARGO! 750 TL VE ÜZERİ KARGO BEDAVA HER AYIN İLK GÜNÜ ÜCRETSİZ KARGO! 750 TL VE ÜZERİ KARGO BEDAVA HER AYIN İLK GÜNÜ ÜCRETSİZ KARGO! 750 TL VE ÜZERİ KARGO BEDAVA HER AYIN İLK GÜNÜ ÜCRETSİZ KARGO! 750 TL VE ÜZERİ KARGO BEDAVA

Medya Kriz İletişimi ve Sosyal Ağlar

Hızlı Gönderi
Güvenli Alışveriş
İade ve Değişim

2019 yılının son günlerinden bu yana tüm dünyanın yaşadığı Covid-19 Pandemisi, insanlık tarihi açısından iz bırakacak bir dönüm noktası olarak karşımıza çıkmıştır.

Tarihteki diğer olağanüstü süreçler gibi Covid-19 pandemisi bir kriz olarak değerlendirildiğinde toplumlar ve bireyler, çeşitli refleksler göstererek, bu krizle mücadele etmektedir. Pandemi sürecinde; pandemiyi anlamlandırma, pandemiden korunma, pandemiyle mücadele çabaları gösterilmiştir. Bu denli büyük bir krizin yönetimi de yoğun bir çaba gerektirmiştir. Bu kriz atmosferinde değişen ve etkilenen alanların başında medya kuruluşları ve sosyal ağlar başta olmak üzere iletişim sektörü gelmektedir.

Medya kuruluşları ve sosyal ağlar, pandemi süreci boyunca kamuoyuna pandemiyle mücadele noktasında haber kaynağı olmakla birlikte dezenformasyon gibi olumsuz durumlara da neden olmuşlardır. Medya kuruluşları ve sosyal ağlar, gerek olumlu yönleri gerekse de olumsuz yönleriyle bireyleri bu süreçte etkilemiştir ve etkilemeye devam etmektedir.

"Medya, Kriz İletişimi ve Sosyal Ağlar: Covid-19 Pandemi Sürecinde İletişim" kitabı; pandemiyle mücadelede medyanın oynadığı rol, sosyal ağlarda meydana gelen değişim, değişen tüketici davranışları, markaların pandemi sürecinde tüketicilere karşı olan yaklaşımları, bir kriz hâli olan pandemi sürecinin yönetimi, değişen medya tüketim alışkanlıkları gibi konuları detaylı olarak ele alarak, medya ve iletişim sektörünün pandemi sürecindeki rolünü ortaya koymaktadır.

Basım Yılı2021
Cilt TipiCiltsiz
Kağıt Tipi2. Hamur
Sayfa Sayısı478
YazarKorhan Mavnacıoğlu
TESLİMAT
 
Ürünü sipariş verdiğiniz tarihten itibaren 4 iş günü içerisinde kargoya verilecektir. 
 
Benzer Ürünler
Yükleniyor...