Bireylerin eğitimlerine ilişkin yeni yöntem arayışları günümüzde de sürmekte, buna bağlı olarak yasa/yönetmelikler çıkarılmakta, üniversitelerin Eğitim Fakülteleri-nin Öğretmen Yetiştirme Lisans Programlarında okutulan derslerle ilgili yeni düzen-lemelere gidilmektedir. Bu bağlamda ders kitaplarının da güncellenmesine gereksi-nim duyulmuş, bu gereksinimin bir sonucu olarak da okuduğunuz bu kitap sizler için hazırlanmıştır. Kitap temelde iki bölümden oluşmaktadır. Birinci bölümde, özel gereksinimliço-cukların özellikleri, eğitim süreçleri ve temel kavramlar üzerinde durulmuş; ikinci bö-lümde ise özel gereksinimli çocukların normal gelişim gösteren akranları ile birlikte eğitim alabilmelerine olanak sağlayan kaynaştırma uygulamalarına değinilmiştir. Kitap Türkiye’nin farklı üniversitelerinde görev yapan geniş bir akademisyen kad-rosu tarafından kaleme alınmıştır. Yazarlar her bölümde sizlere en yeni teorik bilgileri vermenin yanı sıra, okulda yapacağınız uygulamalara, karşılaşabileceğiniz olası so-runlara ve bu sorunların çözümüne yönelik öneriler vermeye özen göstermişlerdir. Okuduğunuz kitabı benzerlerinden ayıran en temel özelliklerinden birisinin de bu olduğu düşünülmektedir.
Tanıtım Metni