Sanayileşme, küreselleşme ve iletişim teknolojilerindeki gelişmeler bazı meslekleri işletmelerin önemli birer dinamosu haline getirmiştir. Kurum ve kuruluşların hedef kitleleriyle uzun dönemli, karşılıklı, güvene dayanan, anlayış temelli ilişkilerin kurulması, hedef kitlenin yakından tanınması için ortaya çıkan halkla ilişkiler bu mesleklerin başında gelmektedir. Gününüzde halkla ilişkiler birimleri tüm kurum ve kuruluşlar için neredeyse bir zorunluluk halini almıştır. Ancak yürütülen faaliyetler açısından halkla ilişkiler uygulamaları oldukça farklılaşmakta ve çeşitlenmektedir. Halkla ilişkiler faaliyetlerini sınıflandırabilmek ve disiplinin profesyonel bir şekilde gelişmesini sağlamak için halkla ilişkiler uygulamalarını sektörel bazda ele almak gerekir. Halkla ilişkiler disiplinini anlayabilmek ve alanın eksiklerini, tehdit ve fırsatlarını tespit edebilmek amacıyla özel sektörde halkla ilişkiler uygulamalarını ele aldığımız bu çalışmada halkla ilişkilerin uygulama alanları olan kurumsal kimlik ve imaj, itibar yönetimi, sponsorluk, reklam, sosyal medya, halkla ilişkiler kampanyalarına ilişkin önemli literatür ve örnek çalışmalar yürütülmüştür.
Basım Yılı | 2022 |
Baskı Sayısı | 1 |
Cilt Tipi | Ciltsiz |
Kağıt Tipi | 2. Hamur |
Sayfa Sayısı | 126 |
Yazar | Kolektif |