Baskı Yılı : 2011Baskı Sayısı : 1.BasıSayfa Sayısı : 171Cilt Tipi : Karton KapakKağıt Cinsi : 1. HamurAçıklama:Birinci Bölüm: Kafası Karışan Tüketici İkinci Bölüm: Tüketicileri Anlamak: Çeşitlilik-Bireyselleştirme Stratejileri ve Kafa Karışıklığına Yol Açan Gelişmeler Üçüncü Bölüm: Tüketici Karışıklığının Sonuçları ve Kafa Karışıklığı ile Başa Çıkma Stratejileri Dördüncü Bölüm: Kafa Karışıklığı Ölçeğinin Doğrulanması ve Kafa Karışıklığını Etkileyen Faktörler ile Kafa Karışıklığının Sonuçlarına İlişkin Bir Model Testi: Bilgisayar Ürünlerinde Bir Uygulama