HER AYIN İLK GÜNÜ ÜCRETSİZ KARGO! 750 TL VE ÜZERİ KARGO BEDAVA HER AYIN İLK GÜNÜ ÜCRETSİZ KARGO! 750 TL VE ÜZERİ KARGO BEDAVA HER AYIN İLK GÜNÜ ÜCRETSİZ KARGO! 750 TL VE ÜZERİ KARGO BEDAVA HER AYIN İLK GÜNÜ ÜCRETSİZ KARGO! 750 TL VE ÜZERİ KARGO BEDAVA

Postmodern Dönemde Lüks Tüketim Olgusu ve Muhafazakâr Kadının Değişen İmajı

Hızlı Gönderi
Güvenli Alışveriş
İade ve Değişim

Lüks marka kavramını ve lüks tüketim nedenlerini postmodernizm ve postmodern tüketim olgusu kapsamında inceleyen bu eserde Türkiye'nin tek geleneksel kadın moda dergisi olan AYSHA dergisinin reklamlarının içerik analizi yapılmıştır.

Tüketim toplumu ve postmodern tüketim olgusunu detaylı olarak inceleyen eser, postmodern pazarlama ile ilişkisi olan diğer pazarlama yöntemlerine de değinmiştir. Lüks kavramının ne olduğu, tüketici özellikleri, tüketim nedenleri ve Türkiye'de ki lüks tüketim pazarı araştırılmış, bu bağlamda Türkiye'de geleneksel kadınların moda anlayışı irdelenmiştir.

Basım Yılı2023
Baskı Sayısı1
Cilt TipiCiltsiz
Kağıt Tipi2. Hamur
Sayfa Sayısı160
YazarIrmak Köseoğlu
TESLİMAT
 
Ürünü sipariş verdiğiniz tarihten itibaren 4 iş günü içerisinde kargoya verilecektir. 
 
Benzer Ürünler
Yükleniyor...