Gelenekselden dijitale entegre olan reklam dünyasında, fark yaratan reklam kampanyası yaratımı, önemli hâle gelmiştir. Başından sonuna tüm kampanya süreçlerinde başarılı olabilmek için krallığını ilan eden ve hedef alınan kesimin ise “insan” olduğu görülmüştür. Bu insan, hiç olmadığı kadar kendisinin; dinlenmesini, önemsenmesini, izninin alınmasını ve mevcut süreçte hiç olmadığı kadar aktif olmayı, kendisini değerli hissetmeyi ve dünyaya anlamlı bir şeyler katmayı istemektedir.
Elinizdeki bu kitapla her bölümde; bol örneklerle, ders içi uygulamalarla ve sektör ustalarının görüşleri ile harmanlanmış "Reklam kampanyaları nasıl hazırlanır?" sorularına yanıt bulabileceksiniz. Hatta “Bugünün Reklam Kampanyaları Nasıl Bir Strateji İle Kurgulanmaktadır?” ve “Geleceğin Reklam Kampanyaları Nasıl Olacak?” sorularına da yanıt verildiğini ve sektörün, bu öngörüler doğrultusunda nelere hazır olması gerektiğini bulabileceksiniz.
Türkçe literatürde, reklam kampanyaları ile ilgili kaynakların sınırlı sayıda olduğu düşünüldüğünde, tüm reklamcı adaylarına, bu sektöre atılmak isteyenlere ve bu alandaki akademisyenlere, kitabın, yol gösterici bir temel oluşturacağı düşünülmektedir.
Franklin D. Roosevelt'in de söylediği gibi “Kitaplar uygarlığa yol gösteren ışıklardır.” Reklam Kampanyaları kitabının da Cumhuriyet'imizin 100. yılında, ülkemize ışık olması dileklerimle.