Sektörün duayen isimlerinden David Ogilvy, reklamcılık ve reklam yaratıcıları için “Yeniliği destekleyin! Değişim,can damarımız; durağanlık, ölüm çanımız.” demiştir. Önemi ve değeri her geçen gün daha da artan reklamcılık günümüzde bu ifadenin hiç de uzağında değil. Sürekli büyüyen, gelişen, değişen son derece dinamik yapısı ile hem sektörel hem akademik çalışmalar için de sonsuz bir ufuk yarattığını söylemek yanlış olmayacaktır.
Birbirinden değerli akademisyenlerin desteğiyle hazırlanan bu kitapta, reklam ve reklamcılığın dinamik ve yenilikçi hâline akademik çalışmalarla katkı sağlanması hedeflenmiştir. Kitap, reklama dair en klasik tanım ve yaklaşımlardan günümüz çağdaş reklamlarına ve reklamcılığına uzanan farklı perspektiflerden çalışmalar içeriyor.
Kitabın; reklamcılığa ilgi duyanlar, reklamla ilgili çalışmalar sürdüren akademisyenler, profesyoneller, reklamcılıkla ilgilenen öğrenciler için yol gösterici bir kaynak olması temennisi ile…
Baskı Sayısı | 1. Baskı |
Baskı Yılı | Ekim, 2020 |
Boyut | 13,5x21,5 |
Sayfa Sayısı | 376 |
Yazar | Ahsen Yalın
,
Başak Akıllı
,
Çağla Gögce
,
Cenk Demirkıran
,
Ceren Bircan
,
Ceren Gül Artuner Özder
,
İpek Krom
,
Merve Yılmaz
,
Mesut Aytekin
,
Onur Akyol
,
Oya Altar Yavuz
,
Özge Uluğ Yurttaş
,
Yelda Özkoçak
,
Zeynep Çelebi |