Covid-19 salgını artık hiçbir şeyin eskisi gibi olmayacağı yeni bir dünya düzeninin ortaya çıkmasına neden oldu. Salgının neden olduğu olumsuz koşullardan tüm dünya ekonomileri etkilenmiş, hemen hemen tüm sektörlerde iş süreçleri kesintiye ve/veya değişikliğe uğramış, insanların günlük yaşamları etkilenmiş ve tüketici tercihleri değişmiştir. Bütün bu olumsuzluklar yaşanırken normale dönüşün artık mümkün olmadığı bir ortamda, dijitalleşme ile şekillenen yeni bir düzen ortaya koyma çabası olarak “Yeni 'Dijital' Normal” kavramı gündemdeki yerini almaya başlamıştır.
Salgın dönemi ve sonrasında birçok alanda yaşanan ve hatta hızlanan dijitalleşmeye farklı açılardan bakılmasını sağlayarak yeni normalde dijitalleşmenin vazgeçilmez etkisini okurlarla paylaşmayı hedefleyen bu kitap, beş kısım ve on altı bölümden oluşmaktadır:
Kısım 1: Yönetim
Kısım 2: Muhasebe ve Finans
Kısım 3: Pazarlama ve Tedarik Zinciri
Kısım 4: Ekonomi
Kısım 5: Turizm ve Rekreasyon
Baskı Sayısı | 1. Baskı |
Baskı Yılı | Aralık, 2021 |
Boyut | 16,5x24 |
Sayfa Sayısı | 360 |
Yazar | Abdulcelil Gazioğlu
,
Ahmet Alper Sayın
,
Alper Doğan
,
Arzu Özmerdivanlı
,
Filiz Demir
,
Gökten Öngel
,
Halil İbrahim Çiçekdağı
,
Harun Çöpür
,
Hasan Sadık Tatlı
,
Hüseyin Kutbay
,
İkbal Karataşlı
,
İlhami Tuncer
,
İlker Kılıçman
,
Kemal Kamacı
,
Mehmet Cabir Akkoyunlu
,
Nezahat Ekici
,
Salih Yeşil
,
Şebnem Ada
,
Serkan Ada
,
Sümeyra Ceyhan
,
Tuba Akar
,
Yaprak Karadağ Duymazlar
,
Yusuf Er
,
Zeynep Demirci Çakıroğlu |