HER AYIN İLK GÜNÜ ÜCRETSİZ KARGO! 750 TL VE ÜZERİ KARGO BEDAVA HER AYIN İLK GÜNÜ ÜCRETSİZ KARGO! 750 TL VE ÜZERİ KARGO BEDAVA HER AYIN İLK GÜNÜ ÜCRETSİZ KARGO! 750 TL VE ÜZERİ KARGO BEDAVA HER AYIN İLK GÜNÜ ÜCRETSİZ KARGO! 750 TL VE ÜZERİ KARGO BEDAVA

Şehir Pazarlaması Açısından Marka Şehir Göstergelerinin Belirlenmesi Üzerine Bir Araştırma : Malatya Örneği

Hızlı Gönderi
Güvenli Alışveriş
İade ve Değişim
21.yüzyılın ilk çeyreği, iletişim teknolojisinin hızla geliştiği bir dönem olmaya devam etmektedir. İletişim ve ulaşım imkânlarının ileri seviyeye ulaşması mekân ve zaman sınırlamalarını önemli ölçüde kaldırmıştır. Gelişen teknoloji ve büyüyen ekonomi ile ürünlerin ve markaların sayısının artması, küresel rekabetin doğmasına neden olmuş, bu da pazarlama biliminin önemini tedrici bir şekilde artırmıştır. Pazarlama alanındaki gelişmeler; mekânların, şehirlerin ve ülkelerin pazarlanmasını da gündeme getirmiştir. Şehir pazarlaması, şehrin ürün ya da hizmetlerinin pazarlama ilke ve yöntemlerinden faydalanarak hedef kitleye sunulması olarak değerlendirilebilecek oldukça yeni bir alandır. Şehir pazarlamasında amaç, şehir paydaşlarının (yerel halk ve çalışanlar, iş dünyası ve sanayi, ziyaretçiler, öğrenciler, vb.) yaşam kalitesini artırarak teminat altına almak ve şehrin rekabet halinde olduğu şehirlere göre çekiciliğini artırmaktır. Bu amaçla Türkiye’nin doğusu ile batısı arasında stratejik konumda bulunan; tarihi, kültürü, sosyal ve ekonomik özellikleri ile öne çıkan Malatya’nın incelenmesi uygun görülmüştür. Bu tez çalışmasında Malatya’nın şehir pazarlaması faaliyetleri aracılığıyla marka şehir göstergelerinin ortaya çıkarılması, kalkındırılması ve tanıtılması için bir yol haritası oluşturulmaya çalışılmıştır.Tanıtım MetniTanıtım Metni
Basım YılıAralık 2020
Baskı Sayısı1.Baskı
Cilt TipiCiltsiz
Kağıt Tipi2.Hamur
Sayfa Sayısı179
Yazarİbrahim Atilla Karataş
TESLİMAT
 
Ürünü sipariş verdiğiniz tarihten itibaren 4 iş günü içerisinde kargoya verilecektir. 
 
Benzer Ürünler
Yükleniyor...