Emre Yeksan
Yeniden Yeni
Sertaç Koyuncu
Weimar Sinemasal Modernizminde Yeni Nesnellik: Die Freudlose Gasse (G. W. Pabst, 1925)
M. Ceren Arslan
Yeni Alman Sineması Üzerinde Bir Heyula Nazizm’in Silüetinde Aguirre ve Nosferatu
Sena Kürklü
Klasik’ten Yeni’ye Doğru Hollywood Sinemasının Başkalaşımı ve The Graduate Örneği
Fredrik Gustafsson
Lilith ve Amerikan Şiirsel Modernizmi
Hüsamettin Çetinkaya
Öznellik Üretimi ve ‘Julia’nın Atlıkarıncası’
Murat Can Yağbasan
Japon Anime Sinemasında Yenilikçi Bir Üslup: Isao Takahata Sineması
Zehra Cerrahoğlu
Reha Erdem Filmlerinde Yenilikçi Bir Anlatım Ögesi Olarak Ses Kuşağı ve Hayat Var (2008)
Elif Feyza Demir
Monos’ta Bergsoncu Zaman ve Süre
Utkan Olcay
‘Simgesel Değiş Tokuş’ ve ‘Simülasyon Kuramı’ Üzerinden Monos Filmine Bir Okuma
Sevinç Karataş
Üretim ve Tüketim İlişkileri Bağlamında Değişen Belgesel Estetiği ve Netflix Orijinal Yapımı Tell Me Who I Am Belgeselinin İncelenmesi
İdil Koçuşağı
Yorgos Lanthimos Filmlerinde Modernite Eleştirisi Aydınlanma ve Batılı Gözün Doğuşu
Söyleşi: Dilek Tunalı, Tarık Arslan
Emre Yeksan ile Yuva, Körfez ve Sinemada Yeni Olan Üzerine
Basım Yılı | 2020 |
Baskı Sayısı | 1 |
Cilt Tipi | Ciltsiz |
Kağıt Tipi | 2. Hamur |
Sayfa Sayısı | 231 |
Yazar | Dilek Tunalı |