Sınıf yönetimin kalitesi, öğrenciye kazandırılmak istenen davranış biçimlerinin de kalitesini belkirler. Sınıfın artık bir sistem içerisinde algılanması gerektiği gerçeğinden hareketle sınıf yönetiminin tekrar gözden geçirilmesi gerekmektedir.
Sınıf yönetimi sınıfın çeşitliliğini, karmaşıklığını ahenkli bir biçimde bütünleştiren sistematik bir yöntem olup, elindeki kaynakları organize ederek, çevreyi etkili biçimde düzenleyerek, öğrencinin adım adım gelişimini takip edip öğrencideki olumlu farklılıkları ortaya çıkararak, olumsuzlukları ortaya çıkarmadan onu engelleyerek sınıf içindeki bütün öğeleri birbiriyle etkileşim içinde takım ruhuyla yönetebilmektir.
Basım Yılı | 2007 |
Baskı Sayısı | 1 |
Cilt Tipi | Ciltsiz |
Kağıt Tipi | 2. Hamur |
Sayfa Sayısı | 262 |
Yazar | Ali Osman Engin
,
Arzu Somay
,
Cemalettin İpek
,
Fatoş Silman
,
Haşan Basri Memduhoğlu
,
Kerim Gündoğdu
,
Mehmet Aksüt
,
Mukadder Boydak Özan
,
Murat Taşdan
,
Turan Kantos
,
Züleyha Ertan Kantos |