Geleneksel ekonomideki zenginleşmenin toprak ve sermaye olarak kabul edilmesinin aksine günümüzde, bilgi birikimine ve beceriye sahip kişilerin, sermayesi olmasa dahi zenginleşebileceklerine dair inancı, ekonominin en önemli dinamiği hâline gelmiştir. Bu yolda önemli riskler alan, fırsatların peşinden koşarak yenilik arayanların sayısı her geçen gün artmaya başlamıştır. Fakat gelenekselden bugüne değişmeyen bir husus var ki zenginleşmek ve zengin kalabilmek hâlâ çok zor. Bu nedenledir ki yenilik ve farklılık yaratacak bir fikir ile işe koyulan girişimcinin doğası her ne olursa olsun başarabilmesi için her olaya farklı perspektiflerle bakabilmeyi başarabilmesi gerekmektedir. Girişimcilerin veya girişimci adaylarının farklı perspektifler kazanmasının, izledikleri yolun risklerini daha iyi tespit etmelerine yardımcı olacağı kesindir.
Yeni bir işe koyulmak, bu işle ilgili finansal ve yönetsel kararlar almak önemli oranda sosyal bilimlerin alanına girmektedir. Bu nedenledir ki girişimcilerin, sosyal bilimler araştırmalarından çıkarımlarının önemli kazanımları olacaktır. Sosyal Bilimler Perspektifi ile Girişimcilik: Kavramsal ve Sayısal Araştırmalar kitabı, girişimcilere, akademisyenlere ve öğrencilere bu çerçevede ışık tutmak amacıyla muhasebe, finans, insan kaynakları, iktisat, sayısal yöntemler, pazarlama ve yönetim alanlarında yapılmış çalışmalardan derlenmiş bir rehber niteliğindedir.
Baskı Sayısı | 1. Baskı |
Baskı Yılı | Ekim, 2020 |
Boyut | 16x23,5 |
Sayfa Sayısı | 584 |
Yazar | Aylin Erdoğdu
,
Aylin Gözen
,
Aynur Acer
,
Berk Küçükaltan
,
Çağla Arıker
,
Çiğdem Kaya
,
Derman Küçükaltan
,
Ebru Gözükara
,
Eda Özgül Katlav
,
Esra Aydın Göktepe
,
F. Oben Ürü
,
Gönen İlkar Dündar
,
Havana Sevcan Kurt
,
Hüseyin Arı
,
İ. Melih Baş
,
İsmet Bihter Karagöz Taşkın
,
İzlem Gözükara
,
Lina Karabetyan
,
Merve Tarım
,
Nurdan Çolakoğlu
,
Özlem Öncel Güneş
,
Pınar Daloğlu
,
Sema Yolaç
,
Tuğba Karabulut
,
Ülkü Özbay
,
Yasemin Acar Uğurlu
,
Yasin Akkuş
,
Yasin Aksoy |