Günümüzde 8 milyara yaklaşan dünya nüfusunun yaklaşık yarısının sosyal medya kullandığı tahmin edilmektedir. İnsanın telgraf ile başlayan iletişim teknolojilerini kullanma yolculuğunun günümüzdeki durağı, sosyal medya olarak görülmektedir. Gittikçe daha hızlı bir şekilde dijitalleşen dünyada sosyal medya, insanları kuşkusuz ki hayatlarının her alanında etkilemektedir. Tüketici, müşteri, ebeveyn, iş insanı, sevgili, seçmen… Hangi kimliğe sahip olursa olsun insan, sosyal medya ile az ya da çok ilişki içerisinde bulunmakta, sosyal medyada birilerini az ya da çok etkilemekte, yine sosyal medyada birilerinden az ya da çok etkilenmektedir.
Bu kitap, sosyal medyanın insan ve kitle psikolojisi üzerindeki rolü ile ilgili teorik ve deneysel çalışmalardan oluşan bir seçki sunmaktadır.
Baskı Sayısı | 1. Baskı |
Baskı Yılı | Aralık, 2020 |
Boyut | 13,5x21,5 |
Sayfa Sayısı | 280 |
Yazar | Erdem Başhan
,
Fatih Sinan Esen
,
Ferihan Ayaz
,
Gizem Parlayandemir
,
Gül Dilek Türk
,
İbrahim Halil Yaşar
,
İhsan Eken
,
Nurettin Parıltı
,
Osman Çalışkan
,
Şebnem Özdemir
,
Serkan Bayrakcı
,
Ülkühan Bike Esen
,
Yeşim Esgin |