1. Giriş
1.1. Amaç
2. Genel Bilgiler
2.1. Uzaktan Eğitim
2.1.1. Uzaktan eğitimle ilgili temel kavramlar
2.1.1.1. Geleneksel öğrenme
2.1.1.2. Karma öğrenme
2.1.1.3. Uzaktan öğrenme
2.1.1.4. Mobil öğrenme
2.1.1.5. Bilgisayar tabanlı öğrenme
2.1.1.6. Web tabanlı öğrenme
2.1.1.7. Teknoloji destekli öğrenme
2.1.2. Uzaktan eğitimin avantajları, dezavantajları ve sınırlılıkları
2.1.2.1. Avantajları
2.1.2.2. Dezavantajları
2.1.2.3. Sınırlılıkları
2.1.3. Dünyada uzaktan eğitimin gelişimi
2.1.3.1. Açık üniversite: Birleşik Krallık
(Open University)
2.1.3.2. Kore Ulusal Açık Üniversite (Korea National Open University)
2.1.3.3. Ulusal Uzaktan Eğitim Üniversitesi (The Universidad Nacional de Educacion a Distancia) İspanya
2.1.3.4. İndira Gandhi Açık Üniversitesi Hindistan
2.1.4. Türkiye’de uzaktan eğitimin gelişimi
2.1.4.1. I. Dönem = Tartışma ve öneriler: Kavramsal (1923-1955)
2.1.4.2. II. Dönem = Yazışarak: Mektupla (1956-1975)
2.1.4.3. III. Dönem = Görsel-işitsel araçlarla: Radyo-televizyon (1976-1995)
2.1.4.4. IV. Dönem =Bilişim tabanlı: İnternet-web (1996-…)
3. Materyal ve Yöntem
3.1. Araştırma Modeli
3.2. Evren ve Örneklem
3.3. Veri Toplama Tekniği ve Aracı
3.4. Veri Analizi
4. Bulgular ve Tartışma
4.1. Bulgular
4.2. Tartışma
5. Sonuçlar Ve Öneriler
Basım Yılı | 2021 |
Baskı Sayısı | 1 |
Cilt Tipi | Ciltsiz |
Kağıt Tipi | 1. Hamur |
Sayfa Sayısı | 90 |
Yazar | Mikail Kanbak |