“Marka” ve özellikle “sporun markalaşması” konularında her yıl farklı çevrelerce çeşitli paneller, oturumlar düzenlenmekte, bu panellere katılan uzmanların konuyu açıklama çabaları yetersiz kalmaktadır. Sporun markalaşması konusu, sanıldığı kadar basit ve yüzeysel geçiştirilecek bir konu değildir. Yapılan işler, spor markalarından elde edilen gelirler, özellikle spor kulüplerinin ve çeşitli spor branşlarının marka değerleri dünyadaki muadilleri ile karşılaştırıldığında ülke olarak bu konuda ne kadar geride olduğumuz ortaya çıkmaktadır.
Günümüzde dünyadaki spor sektörünün tüm paydaşları, markalaşma konusunda uzman akademisyenlerden danışmanlıklar almaktadır. Bu kitabın amacı, ülkemizdeki spor paydaşlarının da markalaşma konusunda neden profesyonel destek alması gerektiğini göstermek ve bunun nasıl gerçekleştirileceğini açıklamaktır.
Spor bilimleri alanına katkı sağlamayı amaçlayan “Spor Nasıl Markalaşır?” kitabında; iletişim, halkla ilişkiler, reklam, sosyoloji, psikoloji, pazarlama, turizm, yönetim gibi birçok farklı disiplin ile ilişkili olan marka ve sporun markalaşması kavramları, alanında uzman akademisyenler tarafından ele alınmıştır.
Baskı Sayısı | 1. Baskı |
Baskı Yılı | Aralık, 2022 |
Boyut | 16,5x24 |
Sayfa Sayısı | 340 |
Yazar | Ataman Tükenmez
,
Barış Şentuna
,
Cemal Güler
,
Cemile Nihal Yurtseven
,
Ebru Özgen
,
Eray Yurtseven
,
Gözde Ersöz
,
Hakan Sunay
,
Haldun Domaç
,
Nazlım Tüzel Uraltaş
,
Neslihan Filiz
,
Selçuk Bora Çavuşoğlu
,
Yusuf Taze |