HER AYIN İLK GÜNÜ ÜCRETSİZ KARGO! 750 TL VE ÜZERİ KARGO BEDAVA HER AYIN İLK GÜNÜ ÜCRETSİZ KARGO! 750 TL VE ÜZERİ KARGO BEDAVA HER AYIN İLK GÜNÜ ÜCRETSİZ KARGO! 750 TL VE ÜZERİ KARGO BEDAVA HER AYIN İLK GÜNÜ ÜCRETSİZ KARGO! 750 TL VE ÜZERİ KARGO BEDAVA

Spor Sektöründe Hizmet Kalitesi

Hızlı Gönderi
Güvenli Alışveriş
İade ve Değişim
Değerli okuyucu! “Spor Sektöründe Hizmet Kalitesi” kitabı, spor hizmetlerinde kalite kavramının önemini vurgulamak ve alana bilimsel katkı sağlamak amacı ile yazılmıştır. İşletme literatüründen gelen “Hizmet (Service)” kavramı, New York’lu bir bankacı olan Lynn Shostack’ın 1977 yılında yazdığı ve “Journal of Marketing” dergisinde yayınlanan “Breaking Free From Product” adlı makalesi ile hizmetlerin pazarlanması fikrinin temelini oluşturmuş ve yeni bir olguya evrilmiştir. Bu kitapta hizmetlerin doğasından kaynaklanan bazı özellikleri nedeni ile hizmet ve hizmet kalitesi kavramlarının anlaşılmasındaki zorluklar açıklanmaya ve spor hizmetlerinde hizmet kalitesinin önemi vurgulanmaya çalışılmıştır. Ayrıca spor hizmetlerinde kaliteyi ölçen, geçerli ve güvenilirliği test edilmiş bir ölçme aracı geliştirilerek hem bilimsel uygulamalar hem de sektör temsilcilerinin kullanımına sunulmuştur.
Baskı Sayısı1. BasKI
Baskı YılıAralık, 2016
Boyut13,5x21,5
Sayfa Sayısı134
YazarYılmaz Uçan
TESLİMAT
 
Ürünü sipariş verdiğiniz tarihten itibaren 4 iş günü içerisinde kargoya verilecektir. 
 
Benzer Ürünler
Yükleniyor...