İnsanların çok hızlanan ve karmaşıklaşan yaşamda, birçok alanda bizzat kendisinin deneyim yaşamasına ne imkân ne de zaman vardır. Bu nedenle öznel deneyimin yerini giderek medya aracılığıyla gözlem ve deneyim almaktadır. Günümüzde medya, artık insanların gözü, kulağı durumundadır. 0, olmadan ne hakkında nasıl düşüneceğimiz, neyin iyi, neyin kötü olduğu, nerede tatil yapabileceğimiz, nerede yapamayacağımız, kişiler hakkında nasıl düşüneceğimiz gibi konularda karar vermek mümkün değildir. Ayrıca medyada yer almayan hiçbir şey gerçek değil, medyada savunulmayan hiçbir görüş geçerli değil, yer almayan hiçbir kurum ve kişi mevcut değildir. Bu açıdan insanların kurumlara, kişilere yönelik bakış açılarını ve değerlendirme kalıplarını şekillendiren ve biçimlendiren artık medyadır. Bu nedenle medyanın kurumları ve temsilcileri ya da yöneticilerini nasıl ele alıp sunduğu konusu büyük önem arz etmektedir. Bu bağlamda, 01 Ocak 2013-10 Mayıs 2013 tarihleri arasındaki zaman dilimini kapsayan bu çalışma, yazılı ve görsel medyanın İçişleri Bakanlığı ve mülki idare amirlerini nasıl algılayıp sunduğunu analiz etmeyi amaçlamaktadır.
Tanıtım Metni