HER AYIN İLK GÜNÜ ÜCRETSİZ KARGO! 2000 TL VE ÜZERİ KARGO BEDAVA HER AYIN İLK GÜNÜ ÜCRETSİZ KARGO! 2000 TL VE ÜZERİ KARGO BEDAVA HER AYIN İLK GÜNÜ ÜCRETSİZ KARGO! 2000 TL VE ÜZERİ KARGO BEDAVA HER AYIN İLK GÜNÜ ÜCRETSİZ KARGO! 2000 TL VE ÜZERİ KARGO BEDAVA

Tüketici Davranışı ve Pazarlama Stratejileri: Global ve Yerel Yaklaşım Global ve Yerel Yaklaşım

Hızlı Gönderi
Güvenli Alışveriş
İade ve Değişim
Kitabın 10. baskısı, bu geniş deneyimlerin ışığında ve Türkiye'deki ile dünyadaki teorik ve pratik gelişmeler ile değişen ihtiyaçlar göz önünde bulundurularak hazırlanmıştır. Kitap, Tüketici Davranışı ve Pazarlama Stratejileri konusunu, 900'den fazla araştırma sonucu ve 1200'ün üzerinde ilginç örnekle destekleyerek uygulama esaslı bir yaklaşımla ele almaktadır.

"Bir işletmenin temel amacı müşteri yaratmak ve müşterileri elde tutmaktır. Bu nedenle işletmenin iki (ve sadece iki) temel fonksiyonu vardır: pazarlama ve inovasyon. Pazarlama ve inovasyon sonuç üretir; diğer fonksiyonların hepsi maliyet üretir." (Peter Drucker)

Tüketici sofistikasyonunun derinleştiği ve marka yoğunluğunun giderek arttığı günümüzde, tüketici davranışını anlamak ve uygun yenilikleri pazarlama stratejileriyle hayata geçirmek, işletmenin rekabet gücünü artıran en önemli unsurlardan biri haline gelmiştir.

Araştırma sonuçları, müşteri memnuniyetinin ve bağlılığının işletmeler üzerindeki etkisini açıkça ortaya koymaktadır:

•Müşteri memnuniyetindeki %1'lik bir artış, yatırım getirisini yaklaşık %12 oranında artırmaktadır.

•Mevcut müşterilerin elde tutulma oranındaki %5'lik bir artış, %25 ila %125 arasında kâr artışı sağlamaktadır.

•Müşteri tatminindeki %1'lik bir artış, müşteri sadakat oranını %10 artırabilmektedir.

Yeni müşteri kazanmanın maliyeti, mevcut müşterileri elde tutmanın 5 katı kadar yüksektir.
Boyut16x24 cm
DilTürkçe
Kapak TürüKarton Kapaklı
Sayfa Sayısı552
YazarErdoğan Koç
TESLİMAT
 
Ürünü sipariş verdiğiniz tarihten itibaren 4 iş günü içerisinde kargoya verilecektir. 
 
Benzer Ürünler
Yükleniyor...