Bütünleşik pazarlama iletişimi; mesajların, alıcıların, mecraların birbirleriyle uyum içinde olmalarını sağlayarak örgütlerin pazar ile iletişim kurma biçimini yönetmektedir. Her biri pazarlamanın farklı bir ögesi olan uygulamaların, bütünleşik pazarlama iletişimi çatısı altında bir araya gelerek yarattığı ahenk, varlığını sürdürmek için kazanç elde etmesi gereken ticari işletmelere örgütsel hedeflerine ulaşmayı sağlamanın yanı sıra vadettiği kurumsal itibar ile markalaşma ideallerine giden yolda da destek olmaktadır.
Bu kitapta; bütünleşik pazarlama iletişimi ilişkili olduğu kavramlar ile ele alınmakta, uygulamaların koordinasyonuna dikkat çekilmektedir. Her biri kendi alanında değer yaratmak iddiasında olan farklı uygulamaların ayrı ayrı başlattığı serüvenin, bütünleşik pazarlama iletişiminin kapsayıcılığı ile bir araya geldiği günümüzde, bütünleşik pazarlama iletişimine dair bügüne kadar yazılanlar ile yazılmayanlar bu çalışmada okuruyla buluşmaktadır.
Baskı Sayısı | 1. Baskı |
Baskı Yılı | Haziran, 2020 |
Boyut | 16x23,5 |
Sayfa Sayısı | 240 |
Yazar | Ayda Gök
,
Bekir Tuncer
,
Bulut Dülek
,
Cemal Gümüş
,
Cihad Doğan
,
Faruk Güven
,
Hale Çolakoğlu
,
Halil İbrahim Şengün
,
Hayriye Nur Başyazıcıoğlu
,
İbrahim Aydın
,
Meltem Canoglu
,
Reha Saydan |