HER AYIN İLK GÜNÜ ÜCRETSİZ KARGO! 750 TL VE ÜZERİ KARGO BEDAVA HER AYIN İLK GÜNÜ ÜCRETSİZ KARGO! 750 TL VE ÜZERİ KARGO BEDAVA HER AYIN İLK GÜNÜ ÜCRETSİZ KARGO! 750 TL VE ÜZERİ KARGO BEDAVA HER AYIN İLK GÜNÜ ÜCRETSİZ KARGO! 750 TL VE ÜZERİ KARGO BEDAVA

TURİZM ENDÜSTRİSİNDE PAZARLAMA İLETİŞİMİ - Kurumsal Eksende Sektörel Örnekler ve Uygulamalar

Hızlı Gönderi
Güvenli Alışveriş
İade ve Değişim
Bir ülkenin uluslararası turizm pazarında istediği pozisyonu elde edebilmesi, en başta o ülkede faaliyet gösteren turizm işletmelerinin etkinliği ile mümkün olabilecektir. Turizm işletmelerinin tüketiciler ile arasındaki köprü ise ancak pazarlama iletişimi araçları ile sağlanabilmektedir. Pazarlama iletişimi karması veya diğer bir deyişle tutundurma karması ögeleri, turizm alanında üretilen ürün ve hizmetler ile destinasyonların tüketicilerin zihninde yer etmesi ve doğru şekilde konumlandırılmasında önemli bir rol üstlenmektedir. Bu açıdan hem turistik destinasyonlar hem de turizm işletmeleri tarafından pazarlama iletişimi araçlarının bütünleşik bir mantıkla ve entegre bir biçimde kullanılması gerekmektedir.
Pazarlama iletişimi karmasında yer alan araçların her birinin ayrı ayrı fonksiyonları olmakla birlikte tüm bu ögelerin ortak amacının turizm ürününün doğru bir biçimde tanıtılması, potansiyel talebin uyarılması ve nihai olarak satışların artırılması olduğu ifade edilebilir. Aynı zamanda hedef kitleler üzerinde pozitif bir imaj yaratılması ve bunun sürdürülebilir kılınması da pazarlama iletişiminin diğer amaçları arasında sayılabilir.
Baskı Sayısı1. Baskı
Baskı YılıŞubat, 2020
Boyut16x23,5
Sayfa Sayısı350
YazarAbdullah Ülkü , Cihangir Kasapoğlu , Hande Uyar Oğuz , Hasibe Yazıt , Hülya Eraslan , Mahmut Barakazı , Mehmet Fatih Kayran , Salim İbiş , Seyit Ahmet Solmaz , Yeliz Solmaz
TESLİMAT
 
Ürünü sipariş verdiğiniz tarihten itibaren 4 iş günü içerisinde kargoya verilecektir. 
 
Benzer Ürünler
Yükleniyor...