Dünyada hızla gelişen turizm hareketlerine paralel olarak, ekonomik ve sosyal kalkınmalarını gerçekleştirmek isteyen Türkiye gibi ülkelerin tanıtıma verdikleri önem ve ayrıdıkları bütçeler de giderek artmaktadır. Ayrıca, ülkeler açısından "tanınmaya" olan gereksinim büyüdükçe tanıtım harcamalarının da arttığı görülmektedir.
Diğer yandan, artan rekabet ve azalan pasta payı turizm işletmelerini daha rekabetçi stratejiler izlemeye ve tutundurma faaliyetlerine daha fazla önem vermeye yönelmektedir. Turizm sektöründe tanıtma ve tutundurma faaliyetlerine yeterince önem vermeyen işletmelerin rekabet edemediği ve sürekli müşteri kaybettikleri bilinmektedir. Bu açıdan, tanıtma ve satış geliştirme faaliyetleri, işletmeler açısından önemi gittikçe artan bir konu haline gelmiştir.
Basım Yılı | 2010 |
Baskı Sayısı | 3 |
Cilt Tipi | Ciltsiz |
Kağıt Tipi | 2. Hamur |
Sayfa Sayısı | 228 |
Yazar | Cevdet Avcıkurt |