HER AYIN İLK GÜNÜ ÜCRETSİZ KARGO! 750 TL VE ÜZERİ KARGO BEDAVA HER AYIN İLK GÜNÜ ÜCRETSİZ KARGO! 750 TL VE ÜZERİ KARGO BEDAVA HER AYIN İLK GÜNÜ ÜCRETSİZ KARGO! 750 TL VE ÜZERİ KARGO BEDAVA HER AYIN İLK GÜNÜ ÜCRETSİZ KARGO! 750 TL VE ÜZERİ KARGO BEDAVA

Ulusal ve Uluslararası Şirketlerden Örneklerle UygulamalıPazarlama Stratejileri Kavramlar – Örnekler – Uygulama

Ürün stokta bulunmamaktadır.
Hızlı Gönderi
Güvenli Alışveriş
İade ve Değişim
19 yıl boyunca geleneksel ve dijital pazarlama alanında yönetici olarak çalıştığı gerek ulusal gerekse uluslararası birçok firmanın pazarlama, dijital pazarlama ve remarketing (yeniden pazarlama) kampanyalarını başarı ile yönetmiş olan yazar; bu çalışmalar esnasında edindiği bilgi ve tecrübeleri, konu üzerine aldığı eğitimleri ve verdiği eğitimler esnasında edindiği deneyimleri bu kitaba aktarmıştır.

Planlamadan hedef kitle segmentasyonuna, ürün portföy yönetiminden şirket analizine kadar bir işletmenin alması gereken tüm stratejik kararlara öncülük eden analiz ve metodolojiler ele alınmaktadır. BCG, McKinsey gibi global danışmanlık kurumları ve uluslararası şirketlerin ortaya koyduğu en temel pazarlama stratejileri kavramsal çerçevede anlatılmakta; ulusal ve uluslararası birçok markanın bu stratejileri nasıl uyguladığına dair birçok örnekle içerik zenginleştirilmekte ve kolay anlaşılır hale getirilmektedir.

Kitabın, benzer kitaplardan ayrılan en önemli özelliği ürün pazarlamasını bizzat yapan bir üst düzey yönetici tarafından hazırlanmasıdır. Bu nedenle piyasaya giriş yapmak isteyen "girişimcilere" olduğu kadar, bu konuda ders alan öğrencilere ve eğitim veren akademisyenlere de hitap etmektedir.
Boyut13x19 cm
DilTürkçe
Kapak TürüKarton Kapaklı
Sayfa Sayısı352
YazarNaim Çetintürk
TESLİMAT
 
Ürünü sipariş verdiğiniz tarihten itibaren 4 iş günü içerisinde kargoya verilecektir. 
 
Benzer Ürünler
Yükleniyor...